Kategorije
Način plaćanja
Potvrda
SSL Certificate

Politika povraćaja

POLITIKA POVRAĆAJA 

 

Ispod je praktičan pregled informacija za načine ostvarivanja prava na  povraćaj. Za kompletan pregled svojih prava i obaveza, pogledajte ceo tekst u Uslovima prodaje.

Vi imate pravo da:

  • Otkažete porudžbinu kod nas pre nego što je pošaljemo na Vašu adresu;
  • Vratite proizvode uz potpun povraćaj sdredstava do 365 dana nakon kupovine;
  • Zatražite zamenu do 365 dana nakon kupovine;

 

  1. KAKO OTKAZATI PORUDŽBINU PRE NEGO ŠTO JE POŠALJEMO

Imate pravo da otkaže svoju porudžbinu pre nego što je pošaljemo. Molimo Vas da nas obavestite slanjem emaila o ovoj odluci ili promeni porudžbine. To praktično poništava Vaše naručivanje i na taj način raskida ugovor sa nama. U većini slučajeva, Vaše otkazivanje porudžbine znači da pošiljka nikada neće biti poslata. Međutim, naša mogućnost da zaustavimo pošiljku može biti ograničena tipom logističke usluge koju koristimo za Vašu pošiljku.

 

  1. KAKO VRATITI PROIZVODE ZA ZAMENU ILI ZA  POVRAĆAJ NOVCA

Možete vratiti svoja kontaktna sočiva i srodne proizvode nama za povraćaj novca ili zamenu u roku od 365 dana nakon naručivanja. (Ili u roku od 14 dana nakon prijema pošiljke u slučaju sunčanih naočara i naočara. Na žalost, ne možemo prihvatiti povratak robe po porudžbini napravljenoj po vašim specifikacijama ili jasno personalizovane za Vas.) Morate nas obavesti o svojoj odluci slanjem emaila. Nakon toga ćete morati da nam pošaljete proizvode u roku od 5 radnih dana. Troškove slanja Vi snosite.

 

Vraćena roba mora biti neotvorena, neiskorišćena, ambalaža mora biti neoštećena i rok trajanja ne sme biti kraći od 6 meseci.

 

Ako želite povraćaj novca, onda ćemo početi proceduru naredna u 2 radna dana i novac će vam biti vraćen na isti način kako ste nam i platili. Nećete snositi nikakve troškove kao rezultat povraćaja novca. Mi možemo čekati na povraćaj novca dok ne dobijemo robu nazad, ili dok ne dobijemo dokaze da ste vratili robu, zavisno od toga šta nam stigne ranije.

 

Takođe možete izabrati da zamenite proizvode. Pošto nismo u mogućnosti da uradimo delimičnan povraćaj novca, zamenu proizvoda vršimo samo ako je vrednost proizvoda jednaka ili želite proizvod manje vrednosti od prvobitno poručenog.

 

 

NAŠA ADRESA

Molimo da proizvode vratite na našu sledeću adresu:

eOptika Ltd, Mađarska, 1055 Budimpešta, Szent István körút 21. 2. emelet 7.

 

Imajte na umu potrebno je da pošaljete proizvode poštom ili preko kurira na ovu adresu. Povratnom adresom upravljaju naši logistički partneri za obradu povraćaja. Oni su u pogućnosti da prihvate samo poštanske ili kurirske dostave, i nisu u stanju da prihvate stvari koje se isporučuju lično, ne upakovane kao poštanske ili kurirske pošiljke i ne mogu da vrate novac Vama u gotovini. Molimo vas da ne šaljete pošiljku sa “Cash On Deliveri (COD)” - plaćanje pouzećem - mi ćemo Vam nadoknaditi na isti način na koji ste platili, ali logistički partner ne može Vam dati novac direktno. Nakon prijema, odmah ćemo stupiti u kontakt sa Vama i izvršiti ili razmenu ili povraćaj koji ste želeli.

 

Molimo Vas da stupite u kontakt sa nama sa bilo kojim pitanjem koje možete imati na hello@eoptika.com.